Wibo paleta do konturowania-3 Steps to Perfect Face

Dzisiaj o paletce do konturowania- 3 Steps to Perfect Face firmy WIBO, którą zdobyłam na wyprzedaży w Rossman

Paleta do zadań specjalnych, zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu.

W jej skład wchodzi:

-rozświetlacz-nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin,
-bronzer-nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy,
-róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną-daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie, aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.

imageSkładniki: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 16035.

imageimag0772.jpg

Moja  opinia:

  • Cena – ok 20 zł bez promocji, TANIOCHA!!
  • Opakowanie –  mała, plastikowa kasetka
  • Wewnątrz paletki lusterko w rozmiarze opakowania.
  • Bronzer – całkowicie matowy i niezbyt ciemny, ale dla mnie odcień jest ok. Idealny do konturowania,  bardzo dobrze napigmentowany.
  • Rozświetlacz- ma szampański odcień, daje efekt tafli na skórze. Bardzo dobrze napigmentowany
  • Róż – ma różowo brzoskwiniowy odcień ze złotą poświatą. Nie jest tak mocno napigmentowany jak pozostałe produkty, ale nie ma takiej potrzeby, bo jedna aplikacja wystarczy aby ładnie podkreślić kości policzkowe.
  • Trwałość – cały dzień w pracy wytrzymuje bez problemu.
  • Zapach hmmmm…. niezbyt mi odpowiada, cytując moją koleżankę: „Pachnie szarym mydłem marki Biały Jeleń” 😉
  • Paleta moim zdaniem idealna dla bladziochów, ale wyczaiłam na stronie Wibo w zapowiedziach, że będzie też werjsa Dark, dla tych cimniejszych:)

Za taką cenę, czyli ok 10 zł, które wydałam na ten produkt, wypada rewelacyjnie.

Macie paletę Wibo? Jakie są Wasze opinie na jej temat??

4 Comments

  1. Madusia pisze:

    zastanawiam się nad nią już od kilku tygodni i ciągle nie mogę się zdecydować. 😉 a tyle właśnie już dobrego o niej słyszałam. 😉 i to opakowania też bardzo mi się podoba, takie schludne i estetyczne. 🙂
    pozdrawiam serdecznie.

    Polubienie

    1. M pisze:

      Jeśli zaczynasz zabawę z konturowaniem to polecam . Pozdrawiam

      Polubienie

  2. BioLoszka pisze:

    hmmm, mam kilka kosmetyków tej firmy, niby dość tanie i niepopularne, ale jestem bardzo zadowolona. 🙂

    bioollife.blogspot.com

    Polubienie

    1. M pisze:

      ja też jeszcze się nie zawiodłam

      Polubienie

Dodaj komentarz