Sadza soap- czy tym węglem się umyję czy ubrudzę??

We wrześniu, na targach kosmetycznych Beauty Days, zakupiłam sobie ciekawy produkt, węgielek, a raczej mydło w kształcie bryły węgla. Pierwsze moje pytanie brzmiało, czy czarnym mydłem z węglem aktywnym można się umyć, czy tylko się ubrudzić? ;). Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego dziwnego mydełka zapraszam do czytania

Informacja ze strony Sadza Soap:

Czarne mydło w kształcie bryły węgla

Sadza Soap to nie tylko ozdoba łazienki, świetnie wyglądający gadżet i doskonały upominek, ale przede wszystkim prawdziwe mydło (produkt jest testowany dermatologicznie i uzyskał pozytywny wynik specjalistycznych badań przeprowadzonych przez Centrum Kosmetyków dr Piotr Koziej).

Mydło Sadza Soap w kąpieli daje delikatną szarą pianę, a zawarte w nim drobiny węgla sprawiają, że ma działanie peelingujące.

Sadza Soap ma subtelny naturalny mydlany zapach, nie zawiera żadnych dodatkowych substancji aromatycznych, przez co jest przyjazne dla delikatnej skóry dzieci i alergików.

Składniki wykorzystywane do produkcji mydła są w 100% pochodzenia roślinnego.

Skład: Aqua, Glycerin, Sorbitol, Sodium Palm Kernelate, Sodium Stearate, Sodium Oleate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Citrate, Pentasodium Pentetate, Tetrasodium Etidronate, Activated Charcoal

!!! SLS, SLES, MPG, PEG, PARABENS FREE !!!

imag1764_2.jpg

Moja opinia:

Opakowanie to plastikowe pudełko z okienkiem, przez które możemy zajrzeć do bryły węgla. Węgielek o masie 135 g za 25 złotych. Postanowiłam je przetestować na mojej twarzy. Mydło dobrze pieni się, tworząc lekko szarą pianę. Zapach produktu jest bardzo delikatny.

Mydło, ku mojemu zdziwieniu nie wysusza skóry, rozjaśnia i działa kojąco na pojawiające się czasem wypryski. Pory na skórze są doskonale oczyszczone i czarne kropki już nie pojawiają się na nosie. Moim zdaniem to idealny zamiennik dla żelu do mycia twarzy. Z pewnością kupię go raz jeszcze.

Taki węgielek będzie ozdobą każdej łazienki, wzbudzi zainteresowanie  gości, będzie ciekawym prezentem, a także będzie pomocny przy codziennej pielęgnacji skóry twarzy i ciała nawet najmłodszych domowników. Polecam wam zakup tego mydełka, możecie  je dostać tutaj

Dodaj komentarz