3x NIE

3x NIE

Dziś o produktach, które nie sprawdziły się u mnie. Jesli chcecie dowiedzieć się czego nie kupować. Zapraszam do czytani posta.

imag2089.jpg

imag2091_1.jpg

Pierwszym słabym produktem, któremu poświęcę cześć posta to Kobo Professional Matte Liquid Lipstick. Jak opisuje producent ma to być matowa płynna pomadka… Płynna jest i to jedyna informacja, z którą się zgadzam….Pomadka nietrwała, zachowuje się jak błyszczyk, utrzymuje się na ustach około 2 godziny. No i ten mat… to już totalne kłamstwo. Poniżej przedstawiam zdjęcie pomadki tuż po nałożeniu i po 10 minutach od aplikacji. Jak widać pomadka ciągle się błyszczy. Na stronie KOBO znalazłam sposób na uzyskanie matu z tej pomadki: „W celu utrwalenia matowego efektu po aplikacji odbić nadmiar pomadki chusteczką”- no i co??? no i nico! Cała pomadka wsiąka w chusteczkę i nie mamy makijażu ust!

wp-1480860751169.jpeg

I kolejna pomadka KOBO  Matte Llips. Opakowanie przepiękne. Pigmentacja super, trwałość ok. Pewnie zastanawiacie się dlaczego znalazła się w tym wpisie. Chodzi więc o proces apliakcji. Jest bardzo tępa,sucha i przez to okropna  do nakładania .Bardzo trudno się nią pomalować. No chyba że mój egzemplarz jest jakiś felerny

imag2096_1.jpg

Ostatnim produktem, jest silikonowa baza pod makijaż Wibo. Zdarzyło mi się używać jej 3 dni pod rząd  i potem przez tydzień miałam pełno wyprysków. Zapycha straszliwie. Rzadko mam takie problemy po użyciu kosmetyków, po tym miałam duże… Baza jest bezbarwna wygładza skórę, ale nie utrwala makijażu. Jest tania, bo kosztuje 17 złotych, ale nie jest warta nawet tych pieniędzy. Jeśli chcecie kupić tę bazę, to lepiej nie używajcie żadnej.

imag2092.jpg

Jakie kosmetyki Wam się nie sprawdziły? Czego nie polecacie swoim koleżankom?

6 thoughts on “3x NIE

  1. Osobiście posiadam dwie szminki KOBO Matte Llips, i niestety – one są trudne i tępe w nakładaniu. Trzeba najpierw nałożyć na usta jakiś balsam, bo inaczej będzie ciężko :/ Wpis super i czekam na następny 🙂

    Polubienie

  2. U mnie nie sprawdził się podkład Pierre Rene. Pachnie jak ciasto i wygląda jak ciasto… na twarzy. Okropny produkt, choć przez wiele osób jest zachwalany. Kolor ma idealny, niestety nie zgrał się z żadnym kremem, którego używam. Waży się niemiłosiernie, wysusza… No tak okropnego podkładu to jeszcze nie miałam :D.

    Pozdrawiam,
    Fubster

    Polubienie

  3. Paradoksalnie produkty do ust z Kobo, które u Ciebie nie sprawdziły się, u mnie spisują się doskonale! Te płynne pomadki trzeba delikatnie odbić na chusteczce i robią się matowe, i do tego są zdecydowanie trwalsze niż 2 godziny :).

    Polubienie

    1. Tylko, że robiłam kilka prób z tą płynną pomadką i chusteczką i za każdym razem ścierają się do zera… Nawet delikatne dotknięcie chusteczką wyciera ją całą.

      Polubienie

Skomentuj

