Volume Million Lashes Fatale L’Oreal

Volume Million Lashes Fatale L’Oreal

Podczas promocji -49% w Rossmann zakupiłam kultowy już produkt – tusz do rzęs Volume Million Lashes Fatale od L’Oreal Paris. Czy to na prawdę hit czy dobrze zareklamowany bubel? Odpowiedź znajdziecie czytając mój wpis. Zapraszam.imag2017.jpg

Informacje ze strony L’Oreal Paris:

Volume Million Lashes Fatale od L’Oreal Paris to wyjątkowa maskara, która pogrubia rzęsy, nadając im zabójczej objętości. Twoje uwodzicielskie spojrzenie jeszcze nigdy nie było tak niebezpieczne.

Volume Million Lashes Fatale od L’Oreal Paris posiada naprzemienne silikonowe włoski, które natychmiastowo pogrubiają rzęsy przy jednoczesnym zachowaniu idealnego rozdzielenia. Gęsta formuła tuszu do rzęs umożliwia nakładanie kolejnych warstw, by wzmocnić efekt nieskończonej objętości. Optymalna doza tuszu bez nadmiaru, bez grudek.

imag2017.jpg

Moja opinia:

Cena tuszu w Rossmann to około 60 złotych, ja kupiłam go za około 30 złotych. W sklepach internetowych możemy znaleźć ten tusz już za niecałe 30 złotych. Opakowanie piękne złoto-fioletowe, bardzo luksusowe. Zawiera silikonową szczoteczkę, która ma bardzo dziwny układ wypustek. Szczoteczka bardzo równomiernie rozkłada tusz na rzęsach i je rozczesuje.

imag2016.jpg

Od razu po otwarciu nie zachwycił mnie ten tusz, ale po kilku tygodniach od otwarcia , kiedy już troszkę zgęstniał, jest moim ulubieńcem. Na mojej toaletce mam do wyboru kilka otwartych tuszy do rzęs, ostatnio ciągle wybieram ten. Tusz nie odbija się na powiekach, nie pozostawia grudek. Wydłuża i pogrubia rzęsy, nie kruszy się w ciągu dnia. Ma delikatny chemiczny zapach, ale podczas malowania oczu nie czuję tego zapachu.

imag2019.jpg

Poniżej zdjęcie przedstawiające moje rzęsy pomalowane jedną warstwą tuszu.

imag2030_1

 

Moim zdaniem tusz Volume Million Lashes Fatale jest wart swojej ceny. Wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Jestem w pełni usatysfakcjonowana i z pewnością mogę wszystkim polecić tę maskarę.

imag2021.jpg

Skomentuj

