Oral-b Genius 9000

Oral-b Genius 9000

Miałam ostatnio duże szczęście i dostałam się do testowania na stronie everydayme.pl. Jestem testerem szczoteczki Oral-b Genius 9000.

Co było zawartością paczki i jakie są moje pierwsze wrażenia z testowania? Dowiecie się czytając dalej.

imag2013_1.jpg

Odbierając paczkę od kuriera zdziwił mnie rozmiar opakowania, ponieważ nie myślałam ze będzie takie duże. Ilość dodatków do szczoteczki miło mnie zaskoczyła.

imag1971_1.jpg

W środku opakowania znalazłam:

  • instrukcję,
  • materiały drukowane,
  • szczoteczkę ( w kolorze czarnym a nie białym – bardzo mi się podoba),
  • 4 końcówki do szczoteczki,
  • opakowanie na końcówki dla całej rodziny,
  • futerał na szczoteczkę, która może służyć jako ładowarka,
  • 2 ładowarki- jedna do futerału druga standardowa dla wszystkich szczoteczek,
  • uchwyt na telefon do przyczepienia na lustro.

imag1976_1.jpg

Co wyróżnia szczoteczkę Oral-b Genius 9000 od standardowej szczoteczki oral-b??

  • posiada czujnik siły nacisku,
  • posiada pierścień smartring, którego kolor możemy dowolnie zmieniać,
  • futerał na szczoteczkę, który może służyć jako ładowarka szczoteczki ale nie tylko ponieważ ma gniazdo usb pod które może zostać podłączony smartfon. Korzystając z jednego gniazdka elektrycznego naładujemy dwa urządzenia,
  • szczoteczka korzysta z technologii Bluetooth i łączy się ze smartfonem ( na który należy ściągnąć aplikację). Dzięki aplikacji możemy zmieniać kolor smartring, możemy korzystać z timera,  wskaże ona nam także, które obszary są już wyczyszczone, a które zęby należy jeszcze umyć,
  • posiada kilka trybów mycia

– Tryb Czyszczenia Codziennego
– Tryb Pielęgnacji Dziąseł
– Tryb Delikatnego Czyszczenia
– Tryb Wybielania
– Tryb Dokładnego Czyszczenia
– Tryb Czyszczenia Języka

Moje pierwsze wrażenia:

WOW!!! To nie jest tylko zwykła szczoteczka, to fajny i nowoczesny gadżet

Sprawdziłam wszystkie tryby szczoteczki, każdy zapewnia czyste zęby. Po pierwszym użyciu widać i czuć efekty i dokładność szczoteczki. Tryb wybielania przypadł mi najbardziej do gustu. Zęby stały się jakby bielsze i bardziej gładkie, wręcz wypolerowane 😉 a przestrzenie międzyzębowe dokładnie wyczyszczone.

Aplikacja na telefon, moim zdaniem super pomysł !! dowiemy się ile czasu myjemy zęby, która strefa jest umyta, a która nie, no i zmienimy kolor smartring i dostosujemy jego kolor do humoru, pory roku czy koloru łazienki ;). Aplikacji mówi nam kiedy zbyt mocno przyciskamy szczoteczkę. Oprócz powyższych informacji aplikacja pokazuje nam temperaturę zewnętrzną i przeczytamy też wiadomości ze świata<3 Moim zdaniem aplikacja będzie też genialna dla małych dzieci,  zachęci je do dokładnego i wystarczająco długiego mycia zębów.

Futerał na szczoteczkę –  czarny, który może być też ładowarką i podstawką do smartfona jest genialnym pomysłem dla osób podróżujących

Dzięki czujnikowi siły nacisku,okazało się że często używam szczoteczki za mocno ją dociskając…

Bateria trzyma już 10 dni, nie zauważyłam jeszcze spadku mocy.Porównując do mojej poprzedniej szczoteczki to megadługo 😉

Jeśli nigdy nie używałyście  szczoteczki elektrycznej to będziecie wniebowzięte. Ja zużyłam już dwie szczoteczki elektryczne, ale ta pozytywnie mnie zaskoczyła.Efekt czystych zębów gwarantowany! Polecam wszystkim tego domowego stomatologa 😉 !!

One thought on “Oral-b Genius 9000

Skomentuj

