Krem do rąk Lab One Perfect Macnicure

Krem do rąk Lab One Perfect Macnicure

Ponad dwa miesiące temu na radomskim spotkaniu Lab One wygrałam zestaw kosmetyków tej firmy, wśród nich znalazł się krem do rąk Perfect Macnicure, o którym opowiem wam dzisiaj. Czy krem spełnił moje oczekiwania? Dowiecie się czytając dalej.

imag1927.jpg

Informacje ze strony Lab One:

N°1 Perfect Manicure

krem do rąk

  • wygładza i odżywia
  • nawilża skórki wokół paznokci
  • regeneruje zniszczoną skórę rąk
  • wzmacnia paznokcie

Pojemność: 125 ml

Bogata formuła kremu wygładza, nawilża, zmiękcza zrogowaciały naskórek oraz pielęgnuje skórki wokół paznokci. Dodatkowo zapewnia efekt rozjaśnienia i regeneracji skóry dłoni. Ponadto, dzięki zawartości keratyny, wzmacnia i zabezpiecza strukturę paznokci przed uszkodzeniem.

 

Sposób użycia: Niewielką ilość kremu nanieść bezpośrednio na dłonie i wmasować.

 Moja opinia :

Opakowanie to 125 ml butelka z pompką. Opakowanie ładne i bardzo luksusowe. Przypadło mi do gustu dozowanie tego produktu, bo nie lubię odkręcanych tubek.

imag1933.jpg

Jedna pompka wystarcza na obie dłonie, krem pachnie ładnie i delikatnie. Wchłania się bardzo szybko i nie zostawia tłustej warstwy na skórze. Od momentu, kiedy zaczęłam go używać, problem suchych skórek wokół paznokci zniknął. Krem bardzo dobrze nawilża i odżywia. Wystarcza 2-3 aplikacje w ciągu dnia i problem suchości skóry zniknął. Krem jest bardzo wydajny. Po około dwóch miesiącach zużyłam pół opakowania. Odkąd go używam nie stosuję dodatkowo żadnych olejków nawilżających skórki wokół paznokci. Cena 164 zł. Możecie go kupić tutaj.

imag1929.jpg

Moim zdaniem ten krem to rewelacyjny produkt, rzekłabym nawet, że idealny. Moje dłonie go pokochały. Nawilża, odżywia i poprawia stan skórek wokół paznokci.Zdecydowanie POLECAM.

2 thoughts on “Krem do rąk Lab One Perfect Macnicure

  1. Rzeczywiście opakowanie luksusowe podobnie jak cena. Ale jeżeli jest tak wydajny jak piszesz to warto. Nawet jeśli jest to krem do rąk. Cudownie, że ma dozownik, jest wtedy mega wygodny w użyciu. I najważniejsze, jeżeli wchłania się tak szybko jak piszesz, to muszę go mieć! Bo nie znalazłam jeszcze takiego, który nie pozostawiałby tłustych śladów na papierze.. A w pracy jest to dla mnie bardzo istotne.

    Lubię to

  2. Ja również testowałam ten krem, i muszę przyznać że perfekcyjnie pielęgnuje dłonie. Nawilża skórki wokół paznokci, regeneruje zniszczoną skórę, dzięki zawartości keratyny krem zabezpiecza skórę rąk przed uszkodzeniami. No i cecha nr 1, od które powinnam zacząć, krem szybko się wchłania nie pozostawiając tłustych rąk!

    Lubię to

Skomentuj

