Inglot baza pod cienie Eye Shadow Keeper

Inglot baza pod cienie Eye Shadow Keeper

Ostatnio pisałam wam o bublu kosmetycznym, dzisiaj przyszła pora na ulubieńca ostatnich miesięcy, czyli bazę pod cienie do powiek firmy Inglot Eye Shadow Keeper.

Zawsze miałam problem z trwałością cieni do powiek, zbierały się na powiece po kilku godzinach od nałożenia, próbowałam wielu różnych baz pod cienie, ale tej nie zamienię już chyba nigdy. (Napisałam „chyba”, bo znam swoją naturę i wiem,  że za jakiś czas pewnie zakupię, w celu przetestowania, kolejny kosmetyk utrwalający makijaż oczu;))

imag1846.jpg

Producent o tym produkcie:

Dostępna w wygodnej tubie baza pod cienie do powiek zapewni ekstremalną trwałość makijażu oka i podkreśli kolor cieni do powiek. Produkt dopasowuje się do każdego odcienia skóry, doskonale się rozprowadza i ułatwia aplikację cieni do powiek w każdej postaci – sypkich i prasowanych.

Z INGLOT Eye Shadow Keeper zarówno delikatny, jak i mocniejszy makijaż utrzyma się wyjątkowo długo.

 

imag1851.jpg

 

Moja opinia:

Opakowanie to klasyczna, czarna tubka o pojemności 10 ml. Cena bazy to 49 złotych.  Niech was nie przeraża ilość produktu w opakowaniu, używam tej bazy codziennie od 3 miesięcy i na razie nie zauważyłam żeby się kończyła. Jest bardzo wydajna. Na poniższym zdjęciu przedstawiam jaką ilość bazy zużywam na obie powieki.

wp-image-536792223jpg.jpeg

Bazę nakładam zawsze na początku makijażu, aby wyschła, wtedy nie mam problemu z blendowaniem cieni. Baza po aplikacji nie ma koloru, nie poprawia kolorytu skóry. Podbija kolory cieni. Utrwala makijaż oka nawet do 12 godzin. Cienie pozostają nienaruszone do czasu demakijażu, nawet w upalne dni.

Moim zdaniem oprócz wysokiej ceny produkt nie posiada minusów. Baza zapewnia perfekcyjny makijaż oczu przez cały dzień i jest bardzo wydajna. Jeśli poszukujecie idealnej bazy pod cienie polecam Inglot Eye Shadow Keeper!!

 

3 thoughts on “Inglot baza pod cienie Eye Shadow Keeper

  1. Miałam próbkę tej bazy i muszę przyznać, że faktycznie nieźle się sprawuje. Jest też bardzo wydajna. Na co dzień używam jednak zwykłego korektora i generalnie to mi wystarcza, ale na jakieś większe wyjście Inglot jest idealny 🙂

    Pozdrawiam!

    Lubię to

Skomentuj

