Cienie wet n wild Comfort Zone

Cienie wet n wild Comfort Zone

Kilka miesięcy temu podczas zakupów w Drogerii Natura natknęłam się na szafę WET N WILD, zakupiłam m. in. pomadkę, tusz do rzęs no i bohaterkę dzisiejszego wpisu paletkę cieni do powiek ColorIcon w kolorze  Comfort Zone. Czy przypadła mi do gustu?

Dowiecie się czytając dalej.

imag1842.jpg

Paletka w cenie regularnej ok 23 zł, jednak można upolować ją w promocji – 40 %.

Opakowanie zwykłe plastikowe z okienkiem, zawiera 8 cieni w sumie 8,5 g.

imag1845.jpg

Wszystkie kolory z tej paletki pasują do siebie i możemy je dowolnie ze sobą mieszać. Najbardziej przypadł mi do gustu „Definer” ( prawy dolny róg paletki), kolor kameleon. Jeśli rozetrzemy go uzyskamy ciepły brąz, jeśli wklepiemy nie rozcierając otrzymamy brąz opalizujący na zieleń, turkus i błękit. Dla miłośniczek matowych cieni mam złą wiadomość: wszystkie cienie w tej paletce są perłowe.

imag1843.jpg

 

Cała paleta jest bardzo dobrze napigmentowa i trwała. Cienie na bazie utrzymują się nawet 10 godzin. Kolory odpowiednie do wszystkich  kolorów oczu. Nie osypują się i łatwo się nimi pracuje.

imag1844.jpg

Poniżej swatche:

Za całą paletkę cieni dałam w promocji ok 14 zł. Niejednokrotnie taką kwotę należy wydać na pojedynczy cień. Jednak niska cena nie oznacza słabej jakości. Moim zdaniem paletka jest warta uwagi. Cienie trwałe, bardzo dobrze napigmentowane i w pięknych kolorach.  Jednym słowem ….POLECAM!!

Testowałyście tą paletkę cieni? Jak Wam się podobają kolory??

8 thoughts on “Cienie wet n wild Comfort Zone

    1. Mam tylko matowe cienie z inglota, nie wiem czy można je porównywać ze sobą… Ale jak dla mnie wetnwild są słabiej od nich napigmentowane, trwałość podobna, blendowanie inglot ma przyjemniejsze.

      Polubienie

  1. Jestem totalną amatorką jeśli chodzi o makijaż. A cienie to chyba jedyny kosmetyk, który może dla mnie nie istnieć. Nie potrafię się nim malować, słabo wygląda jak się wyciera, ale uwielbiam patrzeć na dziewczyny z idealnym makijażem. Dla mnie to niestety strata czasu. Ale marzę o tym aby pójść na jakieś szkolenie. Bo stara się robię, trzeba zacząć uczyć się tuszować niedoskonałości dla dobra świata

    Polubienie

Skomentuj

