Nowości  kosmetyczne października

Nowości  kosmetyczne października

Październik obfitował w promocję na kosmetyki kolorowe, ja kupowałam kosmetyki na promocji Rossmann, do  innych drogerii nawet nie zaglądałam. Wiedziałam,że jak tylko się tam pojawię to z pustymi rękami nie wyjdę, więc skupiłam się tylko na Rossmannie.

Podczas promocji na produkty do oczu, zakupiłam:

  • L’Oréal – Volume Million Lashes – FATALE – Pogrubiający tusz do rzęs. Posiadający ciekawą silikonową szczoteczkę. Nigdy nie miałam żadnego tuszu z tej serii.
  • Żel do brwi Eyebrow Fixer Wibo- bezbarwny żel utrwalający makijaż brwi.
  • Lovely, Brows Gel Creator – Maskara do brwi w kolorze nr 1
  • Maybelline Brow Satin Smoothing Duo-Brow Pencil & Filling Powder  dwustronna kredka do brwiw kolorze Medium Brown

Podczas kolejnego etapu promocji Rossman na zakupy wybrłam się dwa razy.

Za pierwszym razem kupiłam:

  • Miss Sporty So Matte, Instant Matte Finish -Puder transparentny z matowym efektem
  • Bourjois Blush róż do policzków w kolorze 54 Rose Frisson
  • Miss Sporty Perfect Stay korektor w płynie
  • Podkład True Match – podkład dopasowujący się do koloru i struktury skóry kolor Vanilla

Za drugim razem wybrałam się zapolować na nowości z Wibo. Wypatrzyłam na Instagramie, że dziewczyny zakupiły w swoich drogeriach róż Ecstasy i zestaw rozświetlaczy. Pomimo, że na początku promocji obejmującej  kosmetyki do twarzy nie było ich na półkach to udało mi się kupić te nowości jeszcze z rabatem -49%. 🙂

 

A wy korzystałyście z promocji na kosmetyki w październiku? Jakie nowości macie w swoich kosmetyczkach????

7 thoughts on “Nowości  kosmetyczne października

  1. Ja na tej promocji capnęłam żółtą maskarę z Lovely, którą lubię oraz nowy tusz Miss Sporty. Na ostatniej turze na produkty do twarzy kupiłam trio do konturowania z Eveline oraz korektor art scenic również Eveline. Z twoich łupów znam dobrze Wibo Eyebrow Fixer, którym sama utrwalam brwi od jakiegoś czasu 🙂

    Polubienie

Skomentuj

