Maybelline Dream Velvet

Maybelline Dream Velvet

Około miesiąc temu kupiłam w promocji nowy podkład z Maybelline Dream Velvet.

Jeszcze w sklepie miałam problem z zakupem, bo niestety testerów nie było, kupiłam najjaśniejszy na czuja…. Czy sprawdził się? I jak z kolorem?  Dowiecie się poniżej.

imag1784_1.jpg

Informacje od producenta:

Podkład DREAM VELVET to pierwszy podkład od Maybelline New York, który nawilża i matuje jednocześnie. Formuła o konsystencji lekkiego żelu z dodatkową zawartością wody nawilża do 12h a pigmenty matujące dają nieskazitelne, aksamitne wykończenie makijażu.

Składniki

Talc, Synthetic Fluorphlogopite, Triisostearin, Phenyl Trimethicone, Phenyl Trimethicone, Magnesium Stearate, Calcium Aluminum Borosilicate, Caprylyl Glycol, Alumina, Silica, Calcium Sodium Borosilicate, Tin Oxide, Magnesium Silicate, [+/- May Contain / Peut Contenir: Mica, Ci 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 75470 / Carmine, CI 77007 / Ultramarines, CI 15850 / Red 7, CI 77742 / Manganese Violet, CI 15985 / Yellow 6 Lake, CI 7400 / Bronze Powder, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 45410 / Red 27, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 77163 / Bismuth Oxychloride, CI 77400 / Copper Powder, CI 77000 / Aluminum Powder, CI 19140 / Yellow 5 Lake, CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide, CI 16035 / Red 40 Lake, CI 15850 / Red 6, CI 73360 / Red 30 Lake, CI 15850 / Red 7 Lake, CI 77510 / Ferric Ferrocyanide].

imag1786_1.jpgMoja opinia:

Dostępny w drogeriach stacjonarnych za około 30 zł.

Kolor podkładu okazał się nieodpowiedni bo były wakacje, a ja miałam opaloną twarz. Zaczęłam go używać dopiero niedawno, kiedy opalenizna zniknęła. Moim zdaniem odcień nr 010 do najjaśniejszych nie należy więc „bladym twarzom”nie polecam. Ma żółty odcień.

imag1791_1.jpg

Podkład w postaci musu, łatwo się rozprowadza. Zostawia satynowe a nie matowe wykończenie. Nie zauważyłam jakiegoś mega nawilżenia. Średnio kryje.

Trwałość.. hmmmm….. Kilka razy zdarzyło się, że w okolicach nosa zważył się. Więc bez poprawek  w ciągu dnia się nie obędzie.

Podsumowując podkład DREAM VELVET to raczej średniej jakości produkt, średnio kryje i może ważyć się w ciągu dnia.Moim zdaniem nie jest wart swojej ceny.

No i na koniec….

Apel do Maybelline

Błagam zainwestujcie w testery!!! – kupowanie podkładu bez testera to głupota.

 

Używałyście tego podkładu? też miałyście z nim problemy?

3 thoughts on “Maybelline Dream Velvet

  1. Słyszałam o nim już i tamta opinia również nie była pochlebna. Jeśli chodzi o Maybelline miałam przygodę z podkładem Affinitone, który wspomniam bardzo dobrze, obecnie zaś używam podkładu Super Stay, który uwielbiam 🙂

    Lubię to

  2. Właśnie go używam – nie jest może najlepszym, z wszystkich które miałam, ale dałabym mu 4+. Trwałość przedłużam nieco, mieszając go z bazą rozświetlającą z Golden Rose. Uf, w mojej drogerii na szczęście były testery i mogłam sprawdzić kolor, ale znam ten ból, kiedy ich nie ma!

    Lubię to

Skomentuj

