Pomadkowe rozczarowania ostatnich miesięcy

Pomadkowe rozczarowania ostatnich miesięcy

Dzisiaj o pomadkach, które nie spełniły moich oczekiwań, stały się moimi rozczarowaniami kosmetycznymi. Chcecie wiedzieć czego nie kupować, czytajcie dalej.

Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że pomadki, które według mnie są rozczarowaniem, dla Was mogą być ideałem. Ten post to moje osobiste zdanie na temat tych pomadek i wcale nie musicie się z nim zgadzać

Pierwsza z pomadek to pomadka firmy MUA Matte Lipstick w kolorze Peachy Keen. Kupiłam ją za około 5 złotych w drogerii internetowej.Słabo napigmentowana, tępa przy nakładaniu, zbiera się tylko we wgłębieniach ust, a nie wypełnia całości.

Kolejna to pomadka WIBO Glossy Nude w kolorze nr 1, Bardzo słabo napigmentowana, nietrwała, bardziej błyszczyk niż pomadka. Jedynym plusem tej pomadki jest to, że dobrze nawilża.

Trzecia pomadkowa porażka to pomadka Makeup Revolution w kolorze Chic – wieś tańczy i śpiewa…..Błyszczący brokat w takiej ilości, że na wiejskiej dyskotece tyle nie spotkasz….Nietrwały kolor a brokat się trzyma. Ble…

Ostatnia pomadka to Vivid Matte Liquide z Maybelline, kupiłam ją czytając wiele pozytywnych opinii w internecie, więc pewnie mało kto zgodzi się z moim zdaniem. Cena regularna to ok 30 złotych, na szczęścicie nie zapłaciłam za nią tyle bo kupiłam ją w promocji. Miała to być matowa pomadka, niestety nie zastyga na mat, w ogóle nie zastyga…Dla mnie to błyszczyk, kolor fajny, ale nietrwały. Jeśli szukacie matowej pomadki to nie kupujcie Vivid Matte Liquide

Na pewno znajdę jeszcze kilka produktów,których zdecydowanie nie polecam i napisze kolejny post nie tylko o pomadkach.

A Wy macie jakieś szminki, które nie spełniły Waszych oczekiwań???

4 thoughts on “Pomadkowe rozczarowania ostatnich miesięcy

  1. Tak Wszystkie Avonu- głównie Matowa szminka Avon Swatche, nie dość że kolor zupełnie niepodobny do żadnego z katalogu, to jeszcze wysuszają usta jak na mrozie Ps. nie jest to antyreklama konkurencji Polecam golden rose -trafiłam na całką niezłą, trwały mat 😉

    Polubienie

Skomentuj

