zakupy aliexpress 2

zakupy aliexpress 2

Szaleję na aliexpress, może nawet trochę przeginam… ale pokażę Wam co kupiłam ciekawego za niewielkie pieniądze.

Zacznę od mojego hitu, którym są rzęsy na pasku, są cudowne, trochę długie może nawet trochę dramatyczne, ale kocham je!!! Link tutaj. Cena to niecałe 3 złote za 5 par rzęs… w Polsce nie kupię nawet jednej rzęsy za tą cenę…

imag1427.jpgimag1426.jpg

Znacie już produkty firmy GLOW? za kawałek rękawiczki z mikrofibry musimy zapłacić ok 40 złotych…. przegięcie na maxa…. Ja kupiłam tutaj rękawiczkę z tego samego materiału za cenę 4 złotych. Działa tak samo ;))))

imag1505.jpg

Kupiłam też działającą tak samo szmatkę do demakijażu tutaj  za 5 złotych, czyli 1/8 wartości oryginalnego i sprzedawanego w drogeriach produktu.

imag1506.jpg

Pędzelek do podkładu, solidnie wykonany, wygodny w użyciu. Włosie ne wypada. Kupiony tutaj za cenę ok 6 złotych. Nie kupiłam nigdy tak taniego i tak dobrego pędzla.Polecam

 

 

Zakupiłam dwie bambusowe gąbeczki do demakijażu, za cenę ok 4 zł tutaj. Bardzo fajnie myje się nią twarz, myślę że warto w nią „zainwestować”;)

imag1457.jpg

imag1459.jpg

Na topie są też silikonowe myjki do mycia twarzy, więc kupiłam sobie taką za około 2,5 zł. Niestety link nie działa, ponieważ aukcja się zakończyła. Fajnie myje się nią twarz od razu masując skórę.

imag1453.jpg

Robicie zakupy na aliexpress?? co ciekawego kupiłyście???

5 thoughts on “zakupy aliexpress 2

  1. Zastanawiam się nad zamówieniem tego zestawu 😉 W podobnym stylu mam zestaw 10 „puchaczy” do twarzy i oczu.
    Oprócz tego zamówiłam też inne zestawy pędzli ( i nie tylko) , więc jeśli interesują Cię inne rzeczy z Ali zapraszam do siebie 😉 Nowe recenjzę na bieżąco.

    Polubienie

  2. Ja właśnie parę dni temu zamówiłam ten pędzel który tu masz.i mam nadzieję że będzie super 😉 poza zestawem pędzli z Ali mam jeszcze mnóstwo bibelotow,.a najbardziej lubię casy na telefon- w polsce musiała bym dać za taki silikonowy w kształcie czegoś nawet i 80 zł a tu mam za grosze 🙂

    Polubienie

Skomentuj

