Beauty Days – byłam tam!!

Beauty Days – byłam tam!!

W dniach 16- 18 września w Ptak Warsaw Expo odbywały się Targi Warsaw Fashion Week i równocześnie w hali obok tych targów odbyły się Beauty Days.

Byłam, zobaczyłam, wąchałam, próbowałam.

Poniżej relacja. Zapraszam.

imag1641_1.jpg

imag1612_1.jpg

 

Podczas targów oprócz wystawców z branży kosmetycznej można było spotkać Red Lipstick Monster.

imag1602.jpg

skorzystałam z porad stylistów fryzur  Tomasza Schmidta i Andrzeja Wierzbickiego z programu Ostre Cięcie

imag1614.jpg

imag1615.jpg

Można było także skorzystać z porad wizerunkowych Mai Sablewskiej i przyjrzeć się kilku częściom „Bitwy na pędzle”, w których rywalizowały ze sobą Kate Kitulec i Karolina Zientek a nawet porozmawiać z Radosławem Majdanem, który wystawiał się  ze swoimi nowymi perfumami.

imag1617_1.jpg

Podczas targów oferowane były usługi kosmetyczne: makijaż, oczyszczanie twarzy, manikiur hybrydowy, a nawet zapisałam się na depilację.

Moje zdobycze targowe:

imag1634_1.jpg

Przy stoisku z kosmetykami naturalnymi firmy MAKOSH, można było zrobić sobie peeling solny dopasowany do potrzeb naszej skóry- ten etap najbardziej podobał się mojej córce, bo jej sprawia przyjemność produkcja kosmetyków.imag1606.jpg

imag1607.jpg

Odwiedzając stoisko SYLVECO i Eveline Cosmetics otrzymałam  zestawy próbek.

 

Od Golden Rose dostałam zestaw szablonów do eyelinera, próbkę bazy pod makijaż, a za zdjęcie na instagramie otrzymałam lakier do paznokci.

imag1643_1.jpg

Zakupiłam kosmetyki od fimy Fitomed – maseczkę-peeling  i wodę różaną.

imag1644_1.jpg

Kupiłam też glicerynowe mydło z węglem aktywnym, wyglądające jak bryła węgla ;). Mam zamiar używać go do twarzy, ponieważ działa rozjaśniająco i bakteriobójczo. Tylko pytanie czy będę się myć czy brudzić??? 😉

imag1645_1.jpg

 

Od Indigo kupiłam dry top hybrydowy, który daje super efekt lusterka  przy użyciu Metal Manix.imag1647.jpg

Odwiedziłam jeszcze stoisko z polskimi kosmetykami bez konserwantów Lush Botanicals, dostałam próbeczkę kremu ultranawilżającego.

imag1646_1.jpg

 

i nie mogłam, sobie odmówić zdjęcia na ściance 😉

imag1623_1.jpg

Czas szybko upłynął w miłej atmosferze i rozmowach o rzeczach które kocham- kosmetykach. Kolejnych targów nie przepuszczę?

Bywacie na takich imprezach, czy raczej omijacie szerokim łukiem???

Skomentuj

