Moja wieczorna pielęgnacja

Moja wieczorna pielęgnacja

Dzisiaj przedstawię Wam moją wieczorną pielęgnację. Składa się ona w wielu etapów, ale dzięki temu na mojej twarzy nie pozostają resztki makijażu. Kilkuetapowy demakijaż zastosowałam po przeczytaniu książki „Sekrety urody Koreanek” i to na prawdę działa. Problemy ze skórą twarzy znikają. Poniższy zestaw składa się z testowanych  przeze mnie produktów, jeszcze nie potrafię określić do końca efektów ich działania. Jeśli sprawdzą się to na pewno o nich napiszę osobny post, a jeśli się nie sprawdzą…… to też napiszę 😉

imag1519.jpg

Pierwszym etapem, jest wstępne oczyszczenie i pozbycie się makijażu oczu. zawsze robię to płynem micelarnym. Teraz jest to płyn dwufazowy z Garnier. Oczyszcza, ale szczypie mnie w oczy i pozostawia na skórze tłustą warstwę… nie za bardzo to lubię.

imag1520.jpg

Następnie przychodzi kolej na olejek z Resibo, nie będę się o nim rozpisywała, ponieważ poświęciłam mu cały post zapraszam do przeczytania tutaj.

imag1523_1.jpg

Kolejnym etapem jest żel do mycia twarzy, teraz jest to żel z radomskiej firmy Lab One N°1 CleanSkin. Żel ten przeznaczony jest do skóry tłustej, mieszanej i trądzikowej, niezależnie od wieku. Korzystam z niego dopiero od tygodnia, nie zauważyłam na razie negatywnych skutków, na pozytywne muszę pewnie chwilkę poczekać. Na pewno nie mam po nim efektu ściągnięcia skóry.

 

imag1524.jpg

Następnie spryskuję (nigdy  nie wycieram wacikiem) twarz tonikiem. Teraz jest to tonik różany z Evree. Pięknie pachnie, podczas upałów używam go też w ciągu dnia, nawet na makijaż. Daje efekt odświeżenia i nawilżenia.

imag1586.jpg

Kolejnym etapem jest krem do twarzy również z firmy Lab OneN°1 CleanSkin- normalizujący, ma łagodzić skórę trądzikową i zapobiegać powstawaniu wyprysków i zaskórników. Tego kremu również używam od tygodnia, moje pierwsze wrażenie – nawilża, delikatnie matuje, a od razu po aplikacji w miejscach podrażnionych delikatnie piecze.

 

imag1525.jpg

Jeszcze krem pod oczy z zieloną herbatą Rival de Loop z Rossmann w postaci żelu. Używam go  od miesiąca. Nawilża okolice oczu, nie zauważyłam żeby spłycił zmarszczki.

imag1527.jpg

W razie awarii na twarzy korzystam z olejku z drzewa herbacianego, który pomaga zwalczać wypryski i jest naturalny, nie wysusza.

imag1546.jpg

Przedstawiłam Wam punkty wieczornej pielęgnacji, który sprawdzają się u mnie, może skusicie się na taki sam model. Ja polecam bo widzę efekty.

Z jakich etapów składa się Wasza wieczorna pielęgnacja?

One thought on “Moja wieczorna pielęgnacja

Skomentuj

