Chocolate Vice

 

Dzisiaj znów o produkcie marki Makeup Revolution, mam już palety cieni tej firmy i nie mogłam sobie odmówić zakupu kolejnej. Czy nie zawiodłam się? przeczytacie poniżej.

wp-1470325178839.jpeg

Paletka Chocolate Vice to nowość z serii czekoladkowej, ma klasyczne opakowanie dla tej serii czyli plastikową kasetkę zawierającą 16 cieni o masie 22 g. W środku lusterko wielkości opakowania. Kolory przeważające w tej paletce to brzoskwinie,koral, brązy i rudości. Znajdziecie tu cienie matowe i błyszczące. cena ok. 40 zł. Paletki dostępne w sklepach internetowych.

 

Paletka pozwala na wykonanie makijażu dziennego jak i wieczorowego. Cienie trwałe, bardzo dobrze napigmentowane (nawet maty). Trochę pylą podczas aplikacji, ale nie tracą na intensywności podczas blendowania. Produkt wart polecenia i swojej ceny.

imag1402_1.jpg

imag1403_1.jpg

imag1404_1.jpg

Kolory i ich zestawienie jest  idealne dla mnie i moich brązowych oczu. Jeśli dobrze czujecie się w takich kolorach to zachęcam do zakupu tej palety.

,

Paletka ta to mój ulubieniec ostatnich miesięcy, jak zwykle MUR nie zawiódł mnie swoim produktem.

 

Macie paletki Makeup Revolution? Która jest Waszym faworytem?

 

6 Comments

  1. Alex Rouge pisze:

    Do tych czekoladowych paletek przymierzam się od dłuższego czasu, tylko cały czas mam inne wydatki

    Polubione przez 1 osoba

    1. M pisze:

      Polecam 😁

      Polubienie

  2. Fubster pisze:

    Mam ją i kocham tak samo jak białą czekoladkę. W planach mam zakup pozostałych ^^.

    Polubienie

    1. M pisze:

      Mi też marzą się wszystkie

      Polubienie

  3. madusia. pisze:

    oj tak, to też jest mój faworyt i zdecydowanie uwielbiam tą paletkę w całości. 😉 kolory są idealne dla mnie i pasują do wszystkiego. 😉 jakość też mają bardzo dobrą, chociaż faktycznie ciut się pylą. 😉
    pozdrawiam serdecznie.

    Polubienie

  4. Kamila pisze:

    Ja z MUR mam obecnie Iconic 3 i bardzo lubię tę paletę. Obecnie jeśli chodzi o zakup kolejnej to jestem rozdarta między mleczna czekoladą a vice bo bardzo mi się spodobała też :))

    Polubienie

Dodaj komentarz