Bronzer i rozświetlacz Makeup Revolution

Bronzer i rozświetlacz Makeup Revolution

 

Dzisiaj przyszła pora na zestaw kosmetyków z firmy Makeup Revolution, przedstawiam Wam  Pro Illuminate Rozświetlacz do Twarzy i Ultra Bronze matowy bronzer do twarzy. Czy są dobre? Czytajcie dalej a się dowiecie.

wp-image-1818798485jpeg.jpeg

wp-image-1283757849jpeg.jpeg

 Ultra Bronze ma klasyczne plastikowe opakowanie, zamykane na zatrzask, zawiera 15g produktu. Jest całkowicie matowy. Dostępny w sklepach internetowych już od 10 złotych. Nie osypuje się, jest średnio napigmentowany. Odcień dobrze wyważony pomiędzy ciepłym a zimnym, może służyć do konturowania twarzy. Za trwałość daję 4, bo nie wytrzymuje całego dnia …wp-image-704393136jpeg.jpeg

Pro Illuminate, posiada identyczne opakowanie jak bronzer, zawiera 15 g produktu. Cena około 20zł, też dostępny tylko w sklepach internetowych. Produkt łatwo się rozprowadza, nie pyli, ale niezbyt odpowiada mi wykończenie jakie osiągam po użyciu tego rozświetlacza. Mam wrażenie że po kilku godzinach od aplikacji, zauważalne są drobinki, których podczas nakładania nie widać…Rozświetlacz trwały, utrzymuje się na twarzy nawet 12 godzin

 

Do waszej decyzji pozostawiam, to czy warto kupić te produkty, ja sama nie wiem czy zdecydowałabym się na nie po raz kolejny… Daję tej parze produktów 4+

Używacie produktów Makeup Revolution ?? Który produkt jest Waszym zdaniem godny uwagi?

6 thoughts on “Bronzer i rozświetlacz Makeup Revolution

  1. Miałam ten bronzer, ale był dla mnie nieco zbyt ciepły (jestem totalnym bladziochem ^^’). Za to ten rozświetlacz… Matko Borska aż mi się oczy zaświeciły. Kolor cudowny i pewnie bym go sobie sprawiła, gdyby nie fakt, że jest taki duży. Bronzer oprócz tego, że był za ciepły, to wkurzał mnie swoimi gabarytami, bo gdzie bym go nie położyła to zajmował sporo miejsca.
    Ale generalnie Makeup Revolution to moja ulubiona marka kosmetyczna, w szczególności wielbię ich cienie do powiek ❤ i gorąco polecam.

    Pozdrawiam ciepło, dodaję do linków i w wolnej chwili zapraszam do mnie ^^ ❤

    Polubione przez 1 osoba

  2. Na pierwszy rzut oka myślałam, że ten pikowany to z Miss Sporty, bo ja mam taki bronzer insta glow 😀 no i na pewno trwalszy niż te co opisujesz, a taniocha.

    Polubienie

Skomentuj

