Zakupy z aliexpress

Zakupy z aliexpress

Od dwóch miesięcy szaleję na mobilnej aplikacji Aliexpress, ciągle zamawiam tanie, gadżety (i nie tylko). Z natury jestem bardzo niecierpliwa, a Aliexpress uczy cierpliwości ;). Paczki idą prosto z Chin więc czas od momentu zamówienia do dostarczenia paczki to 4-6 tygodni. Paczki dostarcza Poczta Polska, jako zwykły list ekonomiczny, więc nie musicie przebywać w domu, żeby je odebrać. Większość przesyłek przychodzi w foliowych kopertach, niektóre zapakowane w folię bąbelkową. Ceny na Aliexpress są podawane w dolarach. Płatności dokonuje się on-line. Najczęściej kupowane przeze mnie produkty mają darmową dostawę.

Poniżej pokażę Wam co kupiłam i napiszę moje pierwsze wrażenie. Zapraszam do czytania, może coś Wam się spodoba.

wp-image-1064762517jpeg.jpeg

Wiele słyszałam o chińskich pędzlach więc zakupiłam, taki do konturowania, możecie znaleźć go tutaj. Cena 1.41 $ czyli ok 5,5 zł. Ma gruby drewniany trzonek. Jest duży. Może on służyć też do pudrowania twarzy i do podkładu, bo jest bardzo gęsty i miękki. Polecam

wp-image-556827386jpeg.jpeg

wp-1471769940714.jpeg

Kupiłam tutaj pędzel owalny, a raczej okrągły z myślą o mokrym konturowaniu, za cenę US $1.11 czyli ok 4 zł. Niestety pędzel okazał się być bardzo kłujący i nie używam go, ale na szczęście to jedyny bubel, który zakupiłam na Aliexpress.

wp-1471769953631.jpeg

wp-1471769966077.jpeg

 

wp-1471769972144.jpeg

Kolejny gadżet służy do mycia nosa kupiony tutaj . Cena US $0.48, czyli około 1 zł. Wydał mi się śmieszny więc zamówiłam. Jest to silikonowa nakładka na palec, z wypustkami myjącymi, używa się jej z żelem do mycia twarzy. Przyrząd ten ma usuwać wągry na nosie, sprawdzimy i zobaczymy czy działa….

wp-1471769982158.jpeg

wp-1471770000548.jpeg

wp-1471770008162.jpeg

Kupiłam też maseczki na nos tutaj . Cena US $0.50, czyli niecałe 2 złote za sztukę. Zamówiłam te maseczki z nadzieją, że azjatyckiej kosmetyki nie są podrabiane w Chinach, bo i po co?

imag1358.jpg

 

Kolejnym zamówieniem były naklejki na paznokcie, link tutaj . Cena ok.40 groszy –  u nas takie od 4 złotych kosztują, więc warto poczekać te 3 tygodnie na przesyłkę.

imag1380_1.jpg

Ostatnią rzeczą jaką zamówiłam, są peelingujące gąbeczki z cząsteczkami skorupek orzechów włoskich, kupione tutaj. Są duże i miękkie, martwię się tylko czy cząsteczki skorupek nie będą za ostre dla miej twarzy. Jeśli gąbka okaże się zbyt ostra użyję jej do ciała :). Cena około 8,50 za 2 sztuki –  jak na razie najdroższa rzecz kupiona na Ali 😉

imag1370.jpgimag1372_1.jpg

 

Robicie zakupy na chińskich stronach?  macie już jakieś kosmetyczne łupy,które mogłybyście polecić ?

Skomentuj

