Inglot cienie freedom system

Inglot cienie freedom system

 

Jakiś czas temu wpadłam do sklepu Inglot i zakupiłam sobie kilka wkładów z cieniami do powiek. Nigdy wcześniej nie miałam nawet jednego cienia z tej firmy, więc postanowiłam spróbować. Kupiłam nr 162 – jasny róż, 144 – ciemniejszy róż i 446 – fiolet, wszystkie są perłowe i opalizujące. Mnie zachwycają.

Na stronie www można przeczytać:

Kolekcja cieni do powiek Freedom System oferuje bogatą paletę kolorów, odcieni i faktur. Wysoko napigmentowane cienie od klasycznych matów poprzez opalizujące satynowe i perłowe kolory, aż po odcienie z połyskującymi drobinkami dają nieograniczone możliwości w kreowaniu makijażu.

imag1206.jpg

Moja opinia:

Opakowanie to kartonik, w którym znajdziemy zapakowany cień. Jak już kiedyś wspominałam, opakowanie dla nie nie ma znaczenia, bo mam magnetyczną paletkę, w którą pakuję moje pojedyncze cienie.

wp-image-2035845953jpg.jpeg

Cena 15 zł za sztukę, ani dużo,ani mało. Dostępność tylko sklepy i wyspy Inglot ewentualnie sklep internetowy www.inglot.pl

Jestem zakochana. Super napigmentowane, bardzo dobrze się nakładają na powiekę, nie tracą na intensywności podczas blendowania. Cienie bardzo trwałe. Utrzymują się na powiece cały dzień (oczywiście na bazie,bo bez bazy żadnych cieni już nie próbuję nakładać).

Poniżej cienie od góry

  • 144
  • 162
  • 446

imag1209_1.jpg

Na prawdę polecam te cienie, jeśli wszystkie są porównywalnej jakości, to na prawdę warto w nie zainwestować, zwłaszcza że wybór jest ogromny. Zajrzyjcie do sklepów INGLOT!

Macie cienie z firmy Inglot? Jakie kolory polecacie ?

Skomentuj

