Wibo róż

Wibo róż

Dziś przyszła pora na róż, który kupiłam w kwietniu, trochę go używałam i porzuciłam…ale wróciłam do niego niedawno i przypomniało mi się, że nie pisałam Wam o nim. Róż z firmy Wibo Smooth’n Wear dostępny w każdym Rossmannie.

Prasowany róż do policzków z jedwabiem, wit. E i kolagenem. Bogata formuła o matowym wykończeniu wpływa na wyraźną poprawę wyglądu i kondycji skóry. Wyraźnie eliminuje oznaki zmęczenia. Rozświetlona cera pełna blasku, koloru i świeżości. Dostępny w 6 kolorach.

Składniki: Talc, Mica, Polyethylene, Lanolin, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Silk, Maltodextrin, [+/-]: Hydrogenated Polyisobutene, Palmitic Acid, CI 77163, CI 77891, CI 15850, CI 16035, CI 75470, CI 77491, CI 77499, CI 45410, CI 19140.

wp-1469969082238.jpeg

wp-1469969230374.jpeg

Moja opinia:

Cena 10 zł za … no właśnie, nie wiadomo ile kupujemy produktu za tą cenę. Opakowanie to zwykły plastik z okienkiem zamykany na zatrzask. Mój kolor to 3-różowy róż ;).

imag1216_1.jpg

Dobrze napigmentowany. Ma jedwabistą konsystencję. Bardzo wydajny – prawie nie widać śladów użytkowania. Łatwy w aplikacji. Daje delikatny efekt na skórze, nie można z nim przesadzić. Trwały – u mnie  utrzymuje się do wieczora. Kolorystyka dostępna w sklepie to aż 6 odcieni – każdy znajdzie coś dla siebie. No i dostępny w Rossmanach.

Moim zdaniem produkt wart uwagi, każdy może go mieć bo jest tani, łatwo dostępny. No i jest dobry jakościowo. Polecam

Macie jakieś kosmetyki z WIBO? Co polecacie?

2 thoughts on “Wibo róż

Skomentuj

