Alterra olejek i krem z granatem

Alterra olejek i krem z granatem

Dwa miesiące temu zakupiłam  w Rossmannie olejek i krem do twarzy Alterra z granatem. Używałam i używałam a dzisiaj przyszła pora na napisanie mojej opinii o tym zestawie.

wp-1468673074832.jpeg

Na stronie ROSSMANN znajdziemy takie informacje :

Krem pielęgnacyjny Alterra Granat Bio, to certyfikowany kosmetyk naturalny z bogatym kompleksem składników, zawierający olej oliwkowy Bio i olej z dzikiej róży Bio.

Stosowanie produktów marki Alterra to decyzja na korzyść naturalnej formy pielęgnacji. Kosmetyki naturalne Alterra z masłem shea Bio.

Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Krem pielęgnacyjny Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Kombinacja składników, takich jak olej z pestek granatu Bio, olej oliwkowy Bio i masło shea Bio intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed wysuszeniem.

Efektem jest poczucie dogłębnie wypielęgnowanej skóry. Przy regularnym stosowaniu skóra zostaje wyczuwalnie nawilżona. Zmarszczki robią wrażenie widocznie wygładzonych, a struktura skóry jest równomierna i gładka w dotyku.

Składniki:

Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Olea Europaea Fruit Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Xanthan Gum, Dipotassium Glycyrrhizate, Punica Granatum Extract*, Rosa Cannina Fruit Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides, Bisabolol, Hydrogenated Lecithin, Helianthus Annus Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Brassica Campestris Sterols, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**.

 

Alterra Olejek do twarzy –  Granat BIO przeznaczony jest do skóry bardzo suchej. Zawiera olej z pestek granatu BIO i olej migdałowy BIO.

Stosowanie produktów marki Alterra to decyzja na korzyść naturalnej formy pielęgnacji.

Produkt marki Alterra spełnia surowe kryteria wyznaczone przez organizację NaTrue:

  • Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego;
  • Zawiera kompozycje zapachowe i ekstrakty z surowców naturalnych;
  • Nie zawiera syntetycznych barwników ani substancji konserwujących;
  • Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych;
  • Jego tolerancja przez skórę została potwierdzona dermatologicznie.

 

Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Olej do twarzy Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Dobroczynna formuła zawierająca olej z pestek granatu BIO, olej migdałowy BIO i witaminę E intensywnie pielęgnuje skórę suchą i pozostawia poczucie optymalnie odżywionej i aksamitnie gładkiej skóry.

Składniki:

Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**, Farnesol**.

 

wp-1468673109977.jpeg

wp-1468673153647.jpeg

 

wp-1468673176498.jpeg

Moja opinia:

Olejek-Cena  11 zł, opakowanie to pojemniczek z pompką, zawiera 30 ml produktu. Olejek bardzo wydajny, potrzebuję tylko 2 pompki na całą twarz. Aplikowałam na oczyszczoną twarz tylko wieczorem, wchłaniał się około pół godziny. Olejek na serio robi „łał”, nawilża odżywia, cudnie pachnie.

Krem- cena 8,50 zł za 50 ml produktu, pachnie granatem, tak jak cała seria. Opakowanie to kartonik zawierający tubkę z kremem. Moim zdaniem to dobrze, że krem zapakowany jest w tubę, a nie w słoiczek, bo tak jest higieniczniej, nie ładujemy brudnych paluchów do kremu, tylko wyciskamy odpowiednią ilość na palec. Stosowałam ten krem tylko wieczorem, ponieważ nie chciałam przesadzić z nawilżeniem. Aplikowałam go po pół godziny od nałożenia olejku. Krem delikatnie matowi skórę, czuć go na twarzy.

Krem i olejek, stosowałam codziennie, zestaw sprawdził się rewelacyjnie. Mam na prawdę nawilżoną skórę. Nie mam już suchych skórek, zmarszczki nie zniknęły, ale stały się płytsze. Moja twarz jest promienna i gładka. Nie zapchało mi twarzy i nie miałam  nieprzyjaciół.

Z pewnością kupię jeszcze raz , a może i nie raz….

Znacie kosmetyki Alterra z Rossmanna? Może jeszcze jest jakiś kosmetyk, na który zwrócić uwagę, co polecacie??

8 thoughts on “Alterra olejek i krem z granatem

Skomentuj

