Bahama Mama The Balm

Bahama Mama The Balm

Nie mogę sobie odmówić zrecenzowania kultowego produktu do makijażu znanej amerykańskiej firmy The Balm, a mianowicie bronzera Bahama Mama. Mam go już od pół roku, jednak ciągle zwlekałam z opinią, bo nie mogłam się do niego przekonać. A  wszyscy w internetach mówią o nim pozytywnie. Czy zaprzyjaźniłam sę z nim ??? Czytajcie.

 

Zacznę od opakowania, w stylu Pin Up. Pudełeczko z grubego kartonu, zamykane na magnes. W środku znajdziemy lusterko i 7g bronzera.

wp-1462628118257.jpeg

wp-1462628124746.jpeg

Cena powalająca – ok. 60 zł  za jeden produkt. Strasznie dużo, ale za jakość się płaci. Poza tym produkt bardzo wydajny, bo dobrze napigmentowany.

wp-1462628135556.jpeg

Kolor …. hmm i tu jest problem. czytałam w inetrnecie różne opinie odnośnie koloru. Jedni mówią, że ma ciepły odcień i będzie idealny do „opalania” twarzy inni że zimny i z pewnością nadaje się do kontrowania. Pewnie zależy to od odcienia skóry.

Moim zdaniem jest zimny, nie ma pomarańczowych tonów i służy mi do konturowania. Bronzer jest całkowicie matowy, bez drobnek. Bardzo dobrze napigmentowany i właśnie przez tą pigmentację miałam z nim problem. Moja ciężka ręka nie potrafiła ładnie nałożyć produktu. Jednak po wielu próbach i nowej metodzie nakładania, którą wycziłam gdzieś na Yotubie radzę sobie z nim świetnie. Moja metoda na aplikację jest banalnie prosta- przed nałożeniem na twarz delikatnie ocieram pędzel kolistymi ruchami o ręcznik. Nadmiar produktu zostaje na ręczniku a bronzer na pędzlu równomiernie rozprowadza się, dzięki czemu na twarzy nie robią się plamy.

wp-1462628141588.jpeg

Dla mnie produkt bez wad. Ma aksamitną konsystencję, łatwo się go rozprowadza i  jest bardzo trwały. Choć mieliśmy trudne początki zakochałam się w nim po uszy.

Używacie bronzerów w codziennym makijażu? Jakie są Wasze ulubione?

2 thoughts on “Bahama Mama The Balm

  1. Planuję kiedyś kupić ten bronzer, część kosmetyków the Balm jest moim marzeniem, które pewnie będę realizowała. Aktualnie do konturowania używam paletki z Rimmel, ale bronzer jest jej najsłabszym punktem.

    Lubię to

Skomentuj

