Bourjois City Radiance – podkład idealny na lato

Bourjois City Radiance – podkład idealny na lato

W lato też się maluję i trochę mi zajęło szukanie idealnego podkładu na ciepłe dni. Chciałam rozświetlić twarz i zabezpieczyć przed promieniami UV. No i znalazłam na półce Bourjois podkład City Radiance.

Informacje od producenta:

City Radiance marki Bourjois. Podkład rozświetlający. Pozostawia cerę nawilżoną i promienną. Wyrównuje koloryt nawet do 24 godzin. Tworzy warstwę ochronną przed zanieczyszczeniami środowiska. Zapobiega powstawaniu plam i smug. Zapewnia świeży wygląd i utrzymuje się długi czas. Konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie. Możliwe jest budowanie intensywności krycia. Zawiera SPF 30, który latem i zimą chroni cerę przed promieniowaniem UVA/UVB.

 

Moja opinia:

Zacznę od opakowania- moim zdaniem tandeta, wszystkie pozostałe podkłady Bourjois mają ładne opakowania z pompką, a tu jakaś różowa tuba…. jestem zawiedziona.

Cena w Rossmanie ok. 56 zł, ale w internecie można kupić już za 35 zł więc warto poszukać

wp-1467723846006.jpeg

wp-1467723860452.jpeg

Mój kolor to 01 – Ivoire rose. Producent oferuje 6 odcieni. Mój jest najjaśniejszy

wp-1467723870901.jpeg

Zapach produktu ładny, ale za bardzo intensywny. Podkład posiada SPF 30- idealny na upalne dni w naszym klimacie ;). Ma chronić przed zanieczyszczeniami środowiska, no tego nie zauważyłam. Na pewno nie zapycha mi skóry i nie powoduje powstawania zaskórników.

Podkład łatwo się rozprowadza palcami, ale ja wolę nakładać go gąbeczką. Krycie średnie, ale można je budować dokładając kolejne warstwy. Nie tworzy efektu maski, ładnie dopasowuje się do koloru cery. Daje satynowe , lekko błyszczące wykończenie (bez drobinek). Podkład jest trwały, utrzymuje się na twarzy ponad 8 godzin.

Jeśli szukacie lekkiego podkładu na lato z filtrem UV to polecam City Radiance.

Używałyście już tego podkładu? Co o nim myślicie?

4 thoughts on “Bourjois City Radiance – podkład idealny na lato

Skomentuj

