Bell Moroccan Dream- pomadka w płynie

Bell Moroccan Dream- pomadka w płynie

Będąc w Biedronce na zakupach, zauważyłam na półce z kosmetykami kolorowymi, nowość – matową pomadkę w płynie Moroccan Dream firmy Bell. Testowałam przez kilka dni i już mogę Wam coś o niej napisać.

 

Niestety w internetach ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje od producenta. jedyne co wiem z opakowania to skład, termin przydatności od otwarcia i adres producenta:

imag0883_1.jpgimag0884_1.jpg

 

Brak informacji o pojemności produktu….

imag0872.jpg

Na półce widziałam 6 odcieni tej pomadki, mój kolor to 06.

Cena to tylko 9 zł. Opakowanie ładne ze złotymi literami, które po tygodniu używania wytarły się. Produkt posiada zwykły aplikator, taki jak w większości pomadek i błyszczyków. Pomadka łatwo nakłada się, jednak wymaga kilku aplikacji z powodu słabej pigmentacji, jest bardzo wodnista.  Zasycha na całkowity mat.W ogóle nie czuć jej na ustach i nie klei się. Nie odbija się na szklankach. Jej trwałość pozostawia jednak wiele do życzenia – jedzenia nie wytrzymuje. Brzydko się wyciera, po jedzeniu zostaje tylko na brzegach ust. Wygląda to okropnie.Gdy zrobiłam test, podczas którego nic nie jadłam, wytrzymała ok 4 godzin, ale ja lubię jeść…. Niestety po wypróbowaniu matowej pomadki Golden Rose, ciężko będzie wszystkim pozostałym produktom wybić się z tłumu….

 

imag0874.jpg

Czy polecę tą pomadkę??? noooo… raczej nie. Przecież GR można kupić za 20 zł , a jaka różnica w jakości.

 

imag0873.jpg

4 thoughts on “Bell Moroccan Dream- pomadka w płynie

  1. Posiadam nr 3 tej pomadki i u mnie jest nie do zdarcia nawet po jedzeniu i piciu, trzyma się na miejscu, nie rozmazuje. Być może kolor kolorowi nie równy.

    Polubienie

Skomentuj

