Pędzle Nanshy -moje świeżynki

Pędzle Nanshy -moje świeżynki

Ostatnio zauważyłam braki w sprzęcie podczas malowania, postanowiłam zakupić kilka pędzli, wybór padł na Nanshy. Nigdy nie używałam pędzli tej firmy, ale zachęciły mnie do tego zakupu pozytywne opinie na „jutubach”.

Ponieważ codziennie konturuję twarz, wybrałam pędzel do konturowania, pędzel do różu i brązera i mały – pencil- do cieni.

imag0807_1.jpg

 

Blush & Bronze A01 

Pędzel bardzo solidnie wykonany, w miarę gruby biały trzonek, w którym podczas malowania coś mi  grzechocze. Nie wiem czy to wada produktu, czy tak miało być. Włosie syntetyczne, bardzo delikatne i miękkie.Skośnie ścięty jest  idealny do nakładania różu i bronzera. Nie robi smug ani plam. Dobrze się go myje, włosy nie wypadają

 

Contouring Brush 

Pędzel przeznaczony do konturowania twarzy. Przy jego pomocy nałożyć można róż, bronzer lub rozświetlacz. Czarny trzonek, włosie syntetyczne bardziej ścięte niż w przednim i  rzadsze, ale równie miękkie i delikatne. Nie robi smug ani plam. Podczas mycia włosie nie wypada

 

Pencil

Pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni. doskonały do nałożenia kosmetyków w załamanie, lub podkreślenia kącików oczu i rozcierania kresek. Syntetyczne włosie, delikatne i miękkie, ale nie za miękkie. Trzonek w odcieniu perłowej bieli. Nie gubi włosia po praniu.

 

Pędzle wyglądają  elegancko, na pewno będą ozdobą toaletki. Są dobrej jakości. Włosie, po myciu, nie odkształca się. Bardzo dobrze się nimi maluje. Nie wiem jak się sprawują pozostałe modele pędzli marki Nanshy, ale moje są bardzo udane i z pewnością mogę je polecić osobom doświadczonym jak i początkującym.

A jeszcze zapomniałabym napisać, że wszystkie pędzle są 100% wege.

Już zastanawiam się nad zakupem kolejnych.

Macie już pędzle firmy Nanshy? Jak się u Was sprawdziły?

 

 

imag0809_1.jpg

2 thoughts on “Pędzle Nanshy -moje świeżynki

Skomentuj

