Nanshy Marvel – czy to kolejny ulubieniec?

Nanshy Marvel – czy to kolejny ulubieniec?

Podczas Radomskiego Plebiscytu Blogowego otrzymałam gąbkę do makijażu Marvel firmy Nanshy. Muszę przyznać się przed Wami, że  jestem „gąbkomaniaczką”. Uwielbiam te małe kolorowe gadżety do makijażu <3, ale dziś nie o mojej „chorobie” tylko o mojej nowej gąbeczce.

 

image

image

image

image

Nanshy Marvel 4 in 1 sponge

  • Nie zawiera lateksu
  • Gąbka ma kolor  mięty
  • Kształt gąbki inny niż pozostałe na rynku
  • Szpiczasta część gąbki idealnie dociera do okolic oczu, bardzo pomocna przy nakładaniu korektora
  • Płaską częścią możemy nakładać kremowy róż i rozcierać produkty.
  • Część zaokrąglona służy do nakładania (stemplowania) podkładu i aplikacji sypkiego pudru, moim zdaniem żadnym innym aplikatorem/ pędzlem nie uzyska się takiego efektu!!
  • Nie ma problemu z praniem gąbki, bardzo łatwo ją wyczyścić – używam jej od 3 tygodni, codziennie a wygląda jak nowa.
  • Nie wypija dużej ilości podkładu
  • Nie pozostawia smug

Nie mam do tej gąbeczki żadnych uwag. Myślę,że mogę ją polecić osobom, które poszukują tańszego, ale nie gorszego zamiennika BB.

Jakie gąbki do makijażu mi polecacie? Chętnie przetestuję kolejne 😉

 

 

4 thoughts on “Nanshy Marvel – czy to kolejny ulubieniec?

Skomentuj

