Maska „koteł” Skin79

Maska „koteł” Skin79

Koreańskie maseczki podbijają świat pielęgnacji, ja też zostałam wciągnięta w ten wir, kupiłam maseczkę For Angry Cat-zły kot -SKIN79.

Producent pisze o niej tak:

Innowacyjny design nowych masek w płacie zachęca do zabawy podczas codziennej rutyny pielęgnacyjnej.

ZŁY KOT to maska silnie kojąca i nawilżająca. Zawiera dużą dawkę wyciągu z aloesu i drzewa herbacianego. Idealne rozwiązanie dla osób borykających się z niedoskonałościami na twarzy,błyskawicznie łagodzi podrażnienia. Wyciąg z winogron spowalnia procesy starzenia.Ekstrakt z kwiatu lotosu nawilża i przyspiesza gojenie.Delikatny, zielono-kwiatowy zapach działa odprężająco. Produkt wolny od parabenów, pochodnych formaldehydu i ftalanów.

Sposób użycia: na oczyszczoną skórę twarzy nałożyć toner a następnie płat maski. Po 20 minutach zdjąć i wklepać pozostałość żelu.

image

image

Ja w tej maseczce wyglądam tak 😉  :

image

Moja opinia:

Mam mieszaną  cerę, często mam drobne wypryski, akurat kiedy przyszła pora na niedzielną maseczkę to „coś” mi wyskoczyło… Zaaplikowałam ją na moją twarz i po 20 minutach miałam nawilżoną  skórę. Maska bardzo przyjemnie pachnie. Następnego dnia wstałam z ładną, nawilżoną twarzą i na dodatek krosta, którą miałam była prawie zagojona. Maska ma łagodzić podrażnienia i to robi na pewno. Ma nawilżać i nawilża. Działa tak, jak napisano na opakowaniu, na pewno zakupię ponownie i to nie tylko dla śmiechu, jaki ma ze mnie rodzina przy korzystaniu z tych maseczek.

 

A wy kupiłyście już jakieś maseczki w płachcie, co o nich myślicie??

Skomentuj

