Radomski Plebiscyt Blogowy

Radomski Plebiscyt Blogowy

Wczoraj, 13.05. Odbyło się bardzo ważne wydarzenie w moim mieście, a mianowicie Radomski Plebiscyt Blogowy. Zgłosiłam się, nie po to aby walczyć o grawerowaną statuetkę, ale po to by poznać blogerki z mojego miasta. Przecież to oczywiste, że nie mogę się porównywać z osobami, które piszą swoje blogi od kilku lat…

image

Poznałam kilka osób, dowiedziałam się kilku istotnych informacji o prowadzeniu bloga, czyli osiągnęłam swój cel. Mam nadzieję, że kolejny plebiscyt odbędzie się za rok.

Wszyscy uczestnicy otrzymali upominki od sponsorów

image

Dostałam suplement diety firmy Noble Health i gąbkę do makijażu firmy Nanshy, już dziś ją wypróbuję😍

Dziękuję sponsorom i gratuluję odwagi organizatorom, bardzo cieszę się że mogłam brać udział w tym wydarzeniu. Czekam na kolejne edycje.

Skomentuj

