Matowa Pomadka do ust w płynie Golden Rose – co o niej myślę??

Longstay Liquid Matte Lipstick – Matowa pomadka do ust w płynie – Golden Rose

Co pisze o niej  producent :

Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

wp-1462214571373.jpeg

image(jakby ktoś pytał o tło – kfiotki 😉 , to praca wspólna moja i mojej córki na ekologiczny konkurs w jej szkole- wszystkie śmieci trzeba zbierać,żeby coś fajnego zrobić)

Mój kolor to nr 10

wp-1462214584982.jpeg

Moja opinia na temat tej pomadki:

  • Bardzo ładne opakowanie-  pomadkę kupujemy w tekturowym pudełeczku (produkt wygląda na drogi i ekskluzywny)
  • Pachnie waniliowo
  • Aplikator wygodny, nie ma potrzeby korzystania z pędzelków
  • Zastyga na ustach w ciągu kilku minut.
  • Nie wysusza ust tak strasznie jak inne matowe pomadki, nie wierzyłam w to, a jednak to prawda.
  • Pigmentacja bardzo dobra – wystarczy jedno wyciągniecie aplikatora z opakowania i mamy cały makijaż ust zrobiony
  • Trwała, utrzymuje się w nienaruszonym stanie nawet 10 godzin, a jak  już zaczyna się zjadać to równomiernie i estetycznie

Poluję jeszcze na czerwoną 09 z tej samej serii i kupię ją na pewno bo jestem bardzo zadowolona z efektu. Jeśli lubicie trwałe pomadki to polecam.

 

A wy macie już matową pomadkę z GR??

2 Comments

  1. Justyna pisze:

    Świetny kolor, uwielbiam takie nudziaki ♥

    Polubienie

    1. M pisze:

      Ten akurat, na każdych ustach wygląda inaczej

      Polubienie

Dodaj komentarz