Moja miłość Makeup Revolution Ultra Cream Contour Palette

Moja miłość Makeup Revolution Ultra Cream Contour Palette

imag0667.jpg

Kompletnie zapomniałam opisać wam moją miłość…- od kilku  miesięcy mam paletkę  Makeup Revolution Ultra Cream Contour Palette, używam jej bardzo często, jak widać na zdjęciu „dokopałam” się w jednym brązie do dna.

Zestaw do konturowania zamknięty w praktycznym opakowaniu z lusterkiem, standardowym dla tej firmy. Zawiera 8 odcieni do konturowania oraz rozświetlania twarzy. Produkt całkowicie bezzapachowy.W zestawie znajdziemy jeden  rozświetlacz.

Cena ok. 40 zł za taki produkt nie jest wygórowana. Konsystencja bardzo kremowa, tłusta, takie masełko ;). Pigmentacja słaba, ale radzę sobie z tym problemem nakładając dwie warstwy. Do aplikacji i blendowania używam gąbeczek. Kolory idealnie blendują się ze sobą i ze wszystkimi moimi podkładami i kremami cc. Jeśli chodzi o trwałość, to dobrze przypudrowane utrzymują  się 8 do 9 godzin- mnie to w pełni zadowala. Moim zdaniem produkt idealny dla osób, które chcą spróbować „mokrego” konturowania. Dużo kolorów w jednym opakowaniu, taniocha, super trwałość, łatwa aplikacja.
KOCHAM i POLECAM ❤
A wy jakie produkty do konturowania polecacie???

2 thoughts on “Moja miłość Makeup Revolution Ultra Cream Contour Palette

Skomentuj

