Maseczka za 2 zł…AA

Maseczka za 2 zł…AA

Producent tak pisze o tym produkcie:”Oceaniczna maseczka nawilżająca chroni skórę przed przesuszeniem i zapewnia jej gładkość oraz miękkość. Jej receptura bazuje na aktywnym ekstrakcie z alg Phormidium persicinum, który posiada właściwości rozjaśniające i zapewnia ochronę przed czynnikami zewnętrznymi oraz przedwczesnym starzeniem się. W efekcie skóra jest nawilżona, wygląda świeżo i promienieje blaskiem.”

Cena za jedną aplikację to tylko 1 zł, opakowanie bardzo ładne, podzielone na dwie części. Maskę nakładałam na 10 minut, po tym czasie pozostałość produktu wklepywałam, czekałam kolejne 2 minuty i zmywałam wodą. Efekt nawilżenia natychmiastowy – zniknęły suche plamki na twarzy. Nawet po drugiej aplikacji zauważyłam niewielkie rozjaśnienie skóry. Moja ocena -4. Na pewno kupię jeszcze nie raz. Podaruj sobie odrobinę „luksusu” za 2 złote 😉  imag0655.jpg imag0656.jpg

Skomentuj

