Co dzisiaj kupiłam??-Rossmann cz. 3

Co dzisiaj kupiłam??-Rossmann cz. 3

imag0708.jpg

W kolejnym etapie promocji w Rossmann kupiłam tylko produkty do ust, nie byłam zainteresowana produktami do paznokci, ponieważ noszę hybrydkę i jestem z niej baaardzo zadowolona i nie zamierzam zamienić jej w najbliższym czasie na nic innego.Planowałam kupić pomadki Bourjois, ale w moim Rossmanie nie było ich stoiska. W moim koszyku znalazły się:

  • pomadka Wibo Glossy Nude nr 1 z kolekcji pomadek do ust w naturalnych odcieniach.  Pomadka nie wysusza ust, pozostawiając je nawilżone, nawet po całodniowym noszeniu koloru.
  • szminka do ust Astor, Perfect Stay Fabulous nr 600,która daje długotrwały efekt intensywnego koloru przy jednoczesnym nawilżeniu i pielęgnacji ust.

  • Konturówka do ust Lip Define w kolorze 3, trwała z wit.E
  • Szminka w kredce LIPS TO KISS wyrazisty koloru z maksymalnym nawilżeniem ust. Nie wymaga temperowania i jest dostępna w 4 wariantach kolorystycznych.
  • Błyszczyk do ust Miss Sporty Precious Shine 3D, To jakaś nowość albo edycja limitowana, zaintrygowała mnie ilość błyszczących drobinek w opakowaniu i kupiłam 🙂

    A co wy wybrałyście w tej części promocji???

Skomentuj

