Lovely Nude Make Up Kit i Maybelline Color Tattoo moja opinia

Lovely Nude Make Up Kit i Maybelline Color Tattoo moja opinia

 

imag0662.jpg

imag0663.jpg

No i już mam opinię na temat cieni, które ostatnio kupiłam w Rossmann, chodzi dokładnie o paletę cieni Lovely Nude Make Up Kit i pojedynczy cień do powiek Maybelline Color Tattoo 24h Creamy Mattes.

Muszę przyznać że nie oczekiwałam zbyt wiele od paletki kupionej za około 10 zł, myślałam że jakość musi kosztować…. i myliłam się… Jasne kolory cieni średnio napigmentowane, ciemniejsze już bardziej. Trwałość ok, trzymają się na powiekach bez problemu nawet 8 godzin, jestem pozytywnie zaskoczona. Kolory idealne do wykonania dziennego makijażu, cienie są miękkie i nie osypują się.

Wypróbujcie same.

imag0666.jpg

Pojedynczy kremowo-żelowy cień Maybelline Color Tattoo 24h Creamy Mattes nr 91 używałam jako bazę do cieni. Mam duży problem z trwałością cieni na powiekach (taka budowa powieki,że wszystko słabo się trzyma), próbowałam już kilku baz pod cienie i szału nie było… a tu miła niespodzianka, cień Maybelline jest dużo lepszy od  baz pod cienie  (które też kosztują nie mało). Nie używam pędzla, aplikuję palcami na powieki.  Jest cudowny,kremowy, ma ładny odcień. Zgadzam się z tym co pisze producent- trwały jak tatuaż. Na pewno kupię jeszcze inne odcienie.

imag0664.jpg

 

 
Tak trochę nie w temacie, ale napiszcie jaką bazę pod cienie polecacie.

4 thoughts on “Lovely Nude Make Up Kit i Maybelline Color Tattoo moja opinia

Skomentuj

