Skin 79 Animal Mask – For Dry Monkey

Skin 79 Animal Mask – For Dry Monkey

SKIN79 Animal Mask – For Dry Monkey

Maska Nawilżająca w Płacie wzbogacona o kwas hialuronowy, posiada silne właściwości nawilżające, zawiera ekstrakt z kwiatu lotosu i wyciąg ziarna kakaowca,  intensywnie nawilża, łagodzi, odżywia i wygładza skórę.

 

Zrobiłam sobie popołudnie w domowym spa: maseczka na stopy, „mani” hybrydowy i postanowiłam przetestować nową maseczkę kupioną w cocolita Sucha Małpa – maska intensywnie nawilżająca opakowanie baardzo mi się podoba. Grafika z opakowania znajduje się też na płacie, który należy nałożyć na twarz, mój wygląd w lustrze od razu poprawił mi humor 🙂

Poniżej zdjęcie jak wygląda się podczas zabiegu

imag0654.jpg

 

Moja opinia:

Maseczkę bez problemu  aplikuje się na twarz, wszyscy w domu śmieją się z Twojego wyglądu. Materiał nie przesuwa się po twarzy,  po 20 minutach zdejmujemy i wklepujemy pozostałość produktu. Maska dała u mnie efekt WOW! bardzo mocno nawilża, poprawia kondycję skóry twarzy. Na pewno jeszcze ją kupię. A wy próbowałyście już zwierzakowych maseczek ??

 

 
One thought on “Skin 79 Animal Mask – For Dry Monkey

Skomentuj

