promocja rossman cz. 2

promocja rossman cz. 2

imag0659.jpg

A oto moje dzisiejsze zakupy, niestety spóźniłam się jeden o dzień i nie kupiłam wszystkiego co chciałam… ale i tak jestem zadowolona 🙂 Kupiłam:

  • Lovely Wild Cat Eye. Maskara nadająca ekstremalną objętość i długość, dzięki szczoteczce w kształcie maczugi, która wyciągnie rzęsy w zewnętrznych kącikach oczu i stworzy kocie oko w rozmiarze XXL

  • Lovely Nude Make Up Kit. Paleta cieni do powiek w naturalnych kolorach do wykonania makijażu nude.Dużo pozytywnych opinii o nich słyszałam i czytałam, więc kupiłam.

  • Maybelline Color Tattoo 24h Creamy Mattes odcień nr 91. Kremowo-żelowy cień do powiek o długotrwałej formule
  • Maybellin Brow Drama. Żelowy tusz modelujący do brwi.

Od jutra testuję, napiszę coś o wszystkich produktach jak tylko wyrobię sobie zdanie.

A wy co kupiłyście na tej części promocji?

Skomentuj

