L’Oréal Paris Infallible Sculpt Paleta Contour

L’Oréal Paris Infallible Sculpt Paleta Contour

L’Oréal Paris Infallible Sculpt Paleta Contour

imag0635.jpg

 

Konsystencja kremowa, bardzo łatwo się nakłada, super się blenduje zarówno pędzlem jak i gąbeczkami. Efekt naturalny. Nie robi plam. Kolory idealne do mojej jasnej skóry. Jednak przegródka przeznaczona na ulotkę, której nie widać zanim otworzymy opakowanie, daje wrażenie większej ilości produktu. Opakowanie mogłoby być mniejsze o 1/3…
Cena powalająca (bez promocji 75 zł), za połowę ceny można kupić pełną kolorów paletkę Makeup Revolution Ultra Cream Contour Palette paletę do konturowania na mokro.

Mój kolor to Light/Medium 01 – poniżej zdjęcie

imag0636.jpg

Moja ocena- daję 5, ale kupiłam go tylko dlatego,że skorzystałam z promocji -49% w Rossmann inaczej nigdy bym go nie kupiła, używam codziennie i jestem zadowolona.

2 thoughts on “L’Oréal Paris Infallible Sculpt Paleta Contour

Skomentuj

