Co to za cudo??

Co to za cudo??

W7 IN THE BUFF , jak już wspinałam uwielbiam brązowe cienie do powiek… i kupiłam kolejne w Mintishop. Poniżej zdjęcia opakowania, które bardzo mi się podoba.  Ładna metalowa puszka.

wp-1458760813957.jpegwp-1458760786151.jpeg

Załączam też zdjęcie wnętrza opakowiania 😉

wp-1458760780506.jpeg

Moimi faworytami są maty, bardzo ładne, dobrze napigmentowane. Już przetestowałam i jestem zadowolona, nie osypują się. Poniżej  zdjęcie mojego porannego makijażu oczy właśnie paletą IN THE BUFF

IMG-20160322-WA0000

 

 

Skomentuj

