Test 3 w 1

Test 3 w 1

Dziś przetestowałam paletę korektorów  Ligh firmy Makeup Revolution i paletkę Salted Caramel, no i moje marzenie test gąbeczek Blen it!. Mój poranny makijaż musi trwać max. 15 minut, ale znalazłam czas żeby wypróbować wszystko.

 

Paleta korektorów- moim zdaniem nie zaprzyjaźnimy się, dzięki mini gąbeczce Blend it! cudownie wtopiły się w skórę twarzy, kolor dobrałam bez problemu, ale po kilku godzinach noszenia makijażu korektor zaczął spływać.. raczej nie będę ich używać za często, nie lubię ciągle zaglądać w lusterko i poprawiać makijaż… Gąbeczki Blend it! -różowa bardzo delikatna dla skóry i idealnie rozprowadza podkład, nie wchłania  zbyt dużej ilości produktu a niebieska mini gąbeczka wprost rewelacyjna pomimo małego rozmiaru bardzo wygodna i pomocna przy trudno dostępnych zakamarkach twarzy, pewnie będziemy się spotykać codziennie ;). Paleta czekolada jak dla mnie super, ogromny wybór brązów, a ja uwielbiam brązowe cienie, nie osypują się, mają dobrą pigmentację. Jedyne co mi nie odpowiada to zapach tych cieni- jakiś dziwny .. moim zdaniem nie czekoladowy…

 

Skomentuj

