Mam i ja ;)

Mam i ja ;)

No i mam, I ❤ make up paletka czekolada Makep Revolution Salted Caramel. Niestety uległa wypadkowi i oprócz  opakowania jeden cień  uległ zniszczeniu :/… Ale nie o tym chciałam napisać. …Moje pierwsze wrażenie na temat tej paletki:

  • urocze i pomysłowe opakowanie,jednak w związku z upadkiem na podłogę okazało się, że nie jest trwałe …
  • bardzo dobra pigmentacja,
  • sporo matowych cieni które uwielbiam
  • przystępna cena (na Cocolita zapłaciłam za nie 39,90)

IMAG0525

Jutro przetestuję i postaram się coś o niej napisać

Skomentuj

