Kolejne zakupy :)

Kolejne zakupy :)

Dziś dotarła do mnie paczka z MintiShop po pierwsze zauroczyłam się widokiem opakowania, kiedy otworzyłam pudełko mym oczom ukazała się „słitaśna” torebeczka, nie mogłam się oprzeć i zrobiłam jej zdjęcie 🙂

IMAG0514

 

W sklepie zamówiłam kilka produktów, ale teraz tylko o jednym, zakupiłam ZESTAW Neon Pink + Mini Neon Blue Sponge- 2 gąbki do makijażu firmy blend it! poniżej zdjęcia opakowania i  instrukcji.

 

Poniżej jeszcze zdjęcia suchych i zmoczonych gąbeczek

Jak widać na powyższych zdjęciach, Neon Pink widocznie powiększyła swoją objętość, Neon Blue natomiast niewiele się zwiększyła. Obie bardzo delikatne i miłe w dotyku. Bardzo miękkie i bez lateksu. Jestem bardzo ciekawa tej mini gąbeczki, bo od kilku tygodni zastanawiam się nad zakupem MICRO MINI BEAUTY BLENDER. Mini sponge Neon Blue ma ułatwiać precyzyjne nakładanie korektora w okolice oczu i nosa, a Neon Pink ma perfekcyjnie nałożyć podkład na całą twarz. Już marzę o jutrzejszym poranku i testowaniu tych gadżetów 😉

 

Skomentuj

