Paznokcie też sama robię ;)

Paznokcie też sama robię ;)

Z oszczędności i z braku czasu sama robię hybrydki ostatnio zakupiłam w mojej ulubionej stacjonarnej Hurtowni Fryzjersko Kosmetyczna For Beauty Radom nowy w  lakier hybrydowy firmy bling nr 30

IMAG0508

Opakowanie wygląda pięknie, pojemność produktu 10 ml. Kosztował niewiele ponad 20 zl. Musiałam niestety nakładać 3 warstwy, jednak kolor zabójczy, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, myślę że spokojnie mogę go porównać do Semilaca.

IMAG0510

Ciekawa jestem trwałości tego lakieru…. czekam i sprawdzam 🙂

Skomentuj

