Na pierwszy raz pierwsze wrażenie Makeup Revolution Paleta Korektorów Ligh

Na pierwszy raz pierwsze wrażenie Makeup Revolution Paleta Korektorów Ligh

Zakupy zrobiłam w sklepie Cocolita, ekspresowo przysłali mi kilka produktów, jednak dzisiaj  napiszę tylko o Palecie Korektorów Ligh firmy Makeup Revolution. Paleta, jak wiele produktów MUR jest opakowana w czarny, ładny i twardy plastik. Wygląda jak poniżej

 

IMAG0502

 

Moim zdaniem kolory idealne dla jasnych karnacji, każdy znajdzie coś dla siebie.

 

IMAG0504

Kolorki na mojej skórze prezentują się tak:

IMAG0506

Moje pierwsze wrażenie dotyczące tej palety korektorów hmmm.. sama nie wiem, konsystencja bardzo tłusta, bez zapachu, wygląd super jak wszystkie kosmetyki Makeup Revolution. Obawiam się tylko czy korektory będą dobrze blendować się ze skórą i zastanawia mnie krycie, ale to już sprawdzę testując ją.

 

 

 

Skomentuj

