cześć

cześć

 No i jestem, chociaż dłuuugo zastanawiałam się czy to zrobić, czy będą miała czas i ochotę na to, żeby założyć bloga, ale mam nadzieję że dam radę!!!

Więc teraz coś o mnie jestem matką, żoną, taksówkarzem, kucharzem, praczką, sprzątaczką, służącą i Bóg wie kim jeszcze, ale zawsze znajdę czas na kosmetyki, zakupy i testowanie ich i o tym właśnie będę chciała wam pisać. Będą zdjęcia recenzje, makijaże i co tylko mi się będzie chciało bo to MÓJ blog 😉 (ale się cieszę)

 

A oto moja nowa, wymarzona toaletka.Wszystko z IKEA, lustro UNG DRILL, półka EKBY ALEX, oświetlenie KVART, krzesło barowe STIG. Z tej toaletki cieszyłam się jak małe dziecko 😉

 

toaletka

Skomentuj

